ponedeljek, 1. december 2014

To je to

Ta projekt se ne bi mogel zgoditi ob bolj primernem času. Med treningom potrpežljivosti aka čakanjem na ˝AHA!˝ trenutek, ki mi bo razjasnil mojo (dolgo/kratkoročno) prihodnost, sem se poleti naučila veliko novega o področju, ki me je že nekaj časa zanimalo, v jeseni pa doživljam dogajanje v NVO-ju še konkretneje – v praksi. Tekom te, sem imela priložnost sodelovati na projektu Multitasker. Če je bilo moje navdušenje nad udeleženci ogromno že po julijskem usposabljanju, se je na Multitaskerju le še okrepilo. Pa ne zato, ker bi bila katera skupina boljša v kateremkoli pogledu, da ne bo pomote J Ampak preprosto zato, ker sem pri vseh prepoznala podobne lastnosti – smo samoiniciativni, ambiciozni, z idejami, motivacijo, pogumom! Ker se v drugem delu prakse srečujem s problemom motiviranja mladih, posameznike teh dveh skupin še toliko bolj cenim in komaj čakam na realizacijo projektičev J

Ni komentarjev:

Objavite komentar